Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Lieke

Jil

Ha Lieke!! Ik hoop dat je een supertijd in Canada gaat hebben!!

xxx mama

Inge

Dag Lieke. Ik wens je veel plezier in Canada.
xxxoma

Silvia

Lieke, viele neue Erfahrungen und viel Spass in dieser Zeit für Dich liebe Grüsse aus Hannover

Jeanny

Hoi lieke, al een beetje op orde na je aankomst?
Een hele fijne tijd!
Groetjes uit Delft

Janneke

Hai Liekie! Ben je al op je bestemming aangekomen en alles uitgepakt? Heel veel plezier in Canada =D! En we gaan gauw een keertje skypen ;). xx Jan

Hey apie , waar blijft jouw verslag? Gelukkig heeft Linda al geschreven! XXX

Guido

Hoi Lieke verslag graag in het Engels! Have fun! PS we krijgen hier nog steeds H&M junk binnen per post.

Jil

Hey Liek! Lees bij Lin dat jullie blikvoer moeten eten! HAHA. Maar alles is beter dan verse vis toch? Xxx

Manuela

Hey Lieketje!!! Zo te lezen gaat het allemaal errug leuk worden daar. Ik mis jou op het werk, joh. Het is tog anders als jij er niet ben, maar ik ga wel proberen alles bij te houden wat je hier allemaal meemaakt, dan lijk je misschien tog wat minder ver weg, Groetje en xxx Manuela