april april

April is alweer aangebroken. De maand begon niet zo goed voor mij, want mijn konijntje waar ik sinds 1 dag voor zorgde heeft het helaas niet gehaald. Ze was heel schattig, erg uitgedroogd en koud, en de supervisors hadden al verteld dat haar overlevingskansen klein waren omdat ze een volwassen wild konijn was. Gelukkig krijgen we heel veel leuke baby's binnen. Zo hebben we een eekhoorntje, waar linda voor zorgt, en 8 baby-konijntjes. Ze zijn allemaal echt onwijs schattig.

Verder geniet ik nog elke dag van de leuke wasbeertjes. Afgelopen zondag gingen we, in het kader van 'enrichment', speeltjes ruilen tussen kooien. Ze vonden hun nieuwe speeltjes helemaal geweldig! Ook denken de wasbeertjes dat mijn haar een speeltje is, want ze kunnen er maar geen genoeg van krijgen om het vast te pakken en vooral niet meer los te laten. Terwijl jij hun kooi probeert schoon te maken. Naast het vele schoonmaken bleven de klusjes ook komen: verven, tenten opbouwen, gras maaien. Mijn nieuwste vaardigheid is slakkenjagen, waarbij men het bos in gaat, onder alle boomstammen kijkt en probeert zoveel mogelijk slakken (liefst zonder huisje) te verzamelen. De wasbeertjes zijn namelijk dol op ze!

Op mijn vrije woensdag ben ik met Morgan en Lynsey naar Langley gegaan. Lynsey liet haar tattoo bijwerken, wat ik wel interessant vond om te zien. Ik had alleen niet verwacht dat het zou bloeden, en was daar dan ook een beetje geschokt door! Na nog wat shoppen zijn we 's avonds met alle interns uit eten gegaan bij een indiaas restaurant voor het afscheid van een meisje, wat erg gezellig was. En gisteren ben ik 's avonds met Linda en een paar anderen naar de drive-in bioscoop geweest. Ik ging eigenlijk alleen voor de ervaring van de drive-in, en 5 minuten voordat de film zou beginnen (alle auto's ongeduldig toeteren) vroeg ik toch maar waar de film eigenlijk over ging. Het was 'Wrath of the Titans', en mythologische film met vooral heel veel actie. Tegen mijn verwachtingen in vond ik het nog best een leuke film ook! De drive-inn is wel wat ik verwact had: een groot parkeer terrein met een groot scherm. Elke auto kan het filmgeluid horen door een bepaalde radio-zender op te zetten. Een heleboel bijzondere nieuwe ervaringen dus.

Reacties

Reacties

Jil

Met al die spierballen die je daar kweekt moet die back-packtas straks geen probleem meer zijn ;-)

Inge

Jammer dat je nu geen eigen critter meer hebt.
Kun je in ieder geval wel doorslapen.
Geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active